Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 2ον μερος.


Ομως  ο αγιος Θεος που ποναει
το πλασμα του,θελει να ξαναφερη
τον ανθρωπο στην κατασταση να
μπορει παλι να γινει αληθινος ιερευς,προφητης,λαο βασιλευς.να μπορει παλι να λαβει εμπειρια
του θεου και να ενωθει μαζι του.Γι`αυτο στην ιστορια της Παλαιας Διαθηκης βλεπυμε πως ο Θεος
προετοιμαζει σιγα σιγα την σωτηρια των ανθρωπων με την ελευση του Μονογενους Του Υιου.
Ετσι δινει σε μερικους μονο δικαιους ανδρας της Παλαιας Διαθηκης χαρισματα,σαν εκεινα
που ειχε ο ανθρωπος προ της πτωσεως,οπως το χαρισμα της προφητειας.Υπαρχουν στην Παλαια Διαθηκη ανδρες, οπως ο προφητης Ηλιας,ο προφητης Ησαιας, ο προφητης Μωυσης,που ελαβαν
το προφητικο χαρισμα και ειδαν την δοξα του θεου.Πλην ομως αυτο το χαρισμα δεν ηταν γενικο
για ολους,ουτε ηταν για ολο το διαστημα της ζωης τους,αλλα ηταν μερικο χαρισμα που
τους εδωσε ο Θεος για ωρισμενο σκοπο και για συγκεκριμενες περιπτωσεις.Οσακις δηλαδη ο θεος
ηθελε οι δικαιοι αυτοι ανδρες να εξαγειλουν την ελευσι του Χριστου στον κοσμο η να αναγγειλουν
το θελημα Του,τους εδινε την δυνατοτητα να λαβουν καποια εμπειρια και αποκαλυψι.Ομως
ο προφητης Ιωηλ προφητευσε οτι θα ερθει εποχη που την χαριν του Αγιου Πνευματος
θα δωσει ο Θεος οχι σε ωρισμενους μονο ανδρες και για ωρισμενο σκοπο,αλλα προς ολο τον λαο.
   Ιδου τι λεγει η προφητεια του Ιωηλ."εκχεω απο του Πνευματος μου σε επι πασαν σαρκα",
θα δωσω το Πνευμα μου σε καθε ανθρωπο,"και προφητευσουσιν οι υιοι υμων και οι θυγατερες υμων,
και οι πρεσβυτεροι υμων ενυπνια ενυπνιασθησονται,και οι νεανισκοι υμων ορασεις οψονται"
  (Ιωηλ 2,27).Δηλαδη θα ιδη ο λαος μου ορασεις πνευματικες ,θα ιδη μυστηρια Θεου.Αυτη  η εκχυσις
του Αγιου Πνευματος εγινε την ημερα της Αγιας Πεντηκοστης.Τοτε η χαρις του Αγιου Πνευματος
  δοθηκε σ`ολη την εκκλησια..Δεν δοθηκε η χαρις αυτη σε ολους κατα την περιοδο της Παλαιας
Διαθηκης,διοτι ο Χριστος δεν ειχε ακομη σαρκωθει.Το χασμα μεταξυ ανθρωπων και Θεου ηταν
αγεφυρωτο.Επρεπε να αποκατασταθει η κοινωνια του ανθρωπου με τον Θεο,για να δωσει ο Θεος
την χαρι του Αγιου πνευματος σε ολο τον λαο.Αυτην την επανενωσι την εκανε ο Σωτηρας μας
Χριστος με την ενανθρωπησι Του.Η πρωτη ενωσις που ειχε κανει ο Θεος με τον ανθρωπο
στον Παραδεισο δεν ηταν υποστατικη,και γι`αυτο διασπασθηκε.Αυτη η δευτερα ενωσις
ειναι υποστατικη,δηλαδη προσωπικη.Στην υποστασι-προσωπο του Χριστου ενωθηκε ασυγχυτα,ατρεπυα,αδιαιρετα,αχωριτα,αιωνια, η ανθρωπινη φυσις με την θεια φυσι.Οσο και αν
αμαρτησουν οι ανθρωποι, δεν μπορει πλεον η ανθρωπινη φυσις να χωρισθη απο τον Θεο,διοτι
στον Ιησου Χριστο,ρον Θεανθρωπο,ειναι αιωνια ενωμενη με την θεια φυσι.Για να μπορει
λοιπον ο ανθρωπος να λαβει το Αγιον Πνευμα,να γινει ιερευς,προφητης,και βασιλευς,να γνωριζει τα μυστηρια του Θεου και να αισθανεται τον Θεο,πρεπει να γινει μελος του Σωματος του Χριστου,
της Εκκλησιας.Ο Ιησους Χριστος ειναι ο μοναδικος,ο αληθινος,ο τελειος ιερευς,βασιλευς,και προφητης.Αυτο που ειχε πλασθει να κανει ο Αδαμ και η Ευα,και απετυχαν να το κανουν
λογο της αμαρτιας και του εγωισμου,το εκανε ο Χριστος.Τωρα ολοι εμεις ενωμενοι με τον Χριστο
μπορουμε να συμμετασχουμε στα τρια αξιωματα του Χριστου,το βασιλικο,το προφητικο
και το ιερατικο.Μια διευκρινηση!Με το αγιο βαπτισμα και το χρισμα ο χριστιανος αποκτα την γενικη ιεροσυνη και οχι την ειδικη ιεροσυνη!εκεινη αποκτατε με χειροτονια...
       ΜΟΡΦΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
  ποιες ειναι οι εμπειριες της χαριτος..ωστε η χριστιανικη ζωη να μην ειναι κατι διανοητικο και εξωτερικο αλλα αληθινη πνευματικη αισθησις του θεου.πρωτα ειναι μια εσωτερικη πληροφορια
οτι δια της πιστεως στον Θεο θα βρει το νοημα της ζωης του.οτι η πιστις στον Χριστο του
δινει νοημα στην ζωη του και τον καθοδηγει του δινει το φως και τον φωτιζει.
  αλλη εμπειρια της χαριτος του θεου ειναι οταν λαμβανει το μηνυμα της καρδιας του την προσκληση του Θεου να μετανοησει για τα σκοτεινα και αμαρτωλα του εργα.να εξομολογηθει να μπη στον δρομο του Θεου.αυτη η φωνη του θεου που ακουει ειναι μια εμπειρια της χαριτος του Θεου.οσο ζουσε
μακρια απο τον θεο δεν καταλαβαινε.Αρχιζει να μετανοει να εξομολογειται για πρωτη φορα στον πνευματικο.Μετα την εξομολογηση αισθανεται ανακουφιση και χαρα που δεν δεν ειχε αισθανθει
ποτε.ειναι και αυτο εμπειρια της χαριτος.Τα δακρυα οταν εχει ο μετανοων οταν προσευχεται και ζητα
συγχωρεση ειναι δακρυα μετανοιας.ειναι δακρυα ανακουφιστικα ειναι δωρο της θειας χαριτος.
Ειναι η θεα του Ακτιστου Φωτος.Αυτοι που καθαριζονται απο τα παθη τους τελειως και απο την αμαρτια και προσευχονται με αληθινη και καθαρα προσευχη αξιωνονται αυτης της μεγαλης εμπειριας.
Αυτη η θεα του Ακτιστου Φωτος συμβαινει καποιοι να το δουν και απο αυτην την ζωη.Αυτο το Φως
θα λαμπει στην αιωνια ζωη.Βεβαια πρεπει να πουμε οτι καθενας που βλεπει ενα φως,δεν σημαινει οτι βλεπει το Ακτιστο Φως.Ο διαβολος πλανα τους ανθρωπους και τους δειχνει αλλα φωτα δαιμονικα,
η ψυχολογικα,για να νομιζου οτι βλεπουν το ακτιστο Φως,ενω δεν ειναι.Γι`αυτο ο χριστιανος
οταν βλεπει ενα φως,ακουει μια φωνη,η που εχει μια εμπειρια δεν πρεπει να την δεχεται ως εκ θεου
γιατι μπορει να πλανηθη απο τον διαβολο.Αλλα πρεπει να την εξομολογηθει στον πνευματικο του
κι αυτος θα του πει αν ειναι εκ θεου η αν ηταν πλανη του διαβολου.θελει προσοχη στο θεμα αυτο!
........

Δεν υπάρχουν σχόλια: